Tre rätters !

Glad Påsk på er alla! Idag är det redan Påskafton! Sjukt mysigt. Igår var tjejerna här på middag och då blev det lite blandat i vad dom fick. Det är ju alltid kul med lite variation. Och jag testade ju att göra en helt ny maträtt, och den var galet god verkligen !
Till förrätt fick dom : Världens godaste laxtårta! Recept på denna kommer jag att lägga ut inom snarast för detta måste ni verkligen testa!
Till hvudrätt fick dom : En ny pasta sås med kyckling som jag la ut receptet på häromdagen! En stor sallad och nybakad bröd av mig! Denna rätten var absolut något jag kommer vilja ha igen! super god!
RECEPTET har ni här : http://ccfoodfunnies.blogg.se/2012/april/en-pasta-sas.html
Efterätt: Bestod av en super god seg hallonkaka! Receptet la jag ut precis i ett annat inlägg!
Vi hade en jätte trevlig 'påsk' kväll med massa skratt och prat och lite naturgodis, ben and jerry och godis på det! Mums!

KRAM CARRO!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback