Parrots

Som ni säkert vet är jag helt galen i naturgodis!! Så otroligt gott..Härom kvällen hade jag och mina vänner världens största myskväll med OTROLIGT mycket gott naturgodis och vanligt godis.. efter ett tag var vi så proppmätta så vi höll på att spy men gott var det ;) Vad brukar ni äta när ni har myskvälllar? Är ni också beroende av något?
Jag fattar inte varför jag aldrig tröttnar på naturgodis.. Men vill ni veta en rolig sak , iallfall för er som gillar naturgodis lika mycket som jag! Nu i veckan kommer en ny sort in på MAXI ! Vad det är för sort får ni inte veta nu det får bli en liten surprise hehe :D
Kramisar Carro
Här har ni lite bilder från våran mysiga kväll med massa gott!
Claris, Jag & Emma! :*

Kommentarer
Anonym

Jag vet inte om ni äter naturgodis för att det är nyttigare än vanligt godis eller inte men om det är därför så vill jag bara säga att det inte är det ;) i alla fall inte yoghurt godisarna för dom är lika onyttiga som vanligt godis läste jag i en hälsotidning! Ville bara att ni skulle veta det :) för övrigt så älskar jag eran blogg!!:D



2012-02-20 @ 09:29:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback