Snäll dotter

Hej allihopa! Hoppas ni mår jätte bra.Idag stannade jag hemma från skolan  för att  jag är sjuk och då passade jag på att göra en överraskning till mina föräldrar, hoppas dem blir glada när dem kommer hem ! Hihi
Bannanmuffins, och jag valde att göra demliteroligare genom att lägga i neverstop!

200 g rumsvarmt Norrmejerier Smör

2 1/2 dl strösocker

3 ägg

3 mogna bananer

4 dl vetemjöl

1 tsk bakpulver

1 tsk vaniljsocker

1 dl Norrmejerier Mellangrädde

en påse neverstop

Sätt ugnen på 175°. Rör smör och socker poröst, tillsätt äggen ett i taget. Mosa 2 av bananerna och blanda dem i smeten. Blanda de torra ingredienserna och vänd ner i smeten. Tillsätt grädde och rör om försiktigt. Skiva den tredje bananen och lägg en skiva i varje muffinsform. Fyll formarna till 2/3 med smet. Tryck ner några neverstop i varje muffins.Grädda dem mitt i ugnen ca 15-20 min eller tills de har fått fin färg och känns klara med provsticka.


KRAM CARRO

Kommentarer
sara

åhh va kuul blogg!! :)



Blogg: http://saranguyen.blogg.se/
2012-02-06 @ 16:55:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback