Svar på tal ang Naturgodis

Jag vet inte om ni äter naturgodis för att det är nyttigare än vanligt godis eller inte men om det är därför så vill jag bara säga att det inte är det ;) i alla fall inte yoghurt godisarna för dom är lika onyttiga som vanligt godis läste jag i en hälsotidning! Ville bara att ni skulle veta det :) för övrigt så älskar jag eran blogg!!:D


svar : Hej ! :) Vad kul att du gillar våran matblogg! Glädjer oss :D Och vi äter inte naturgodis för att vi tror att det är nyttigare, vi vet mycket väl att det innehåller minst lika mycket socker osv som i vanligt godis. Jag ( Carro) äter det i mängder pga av att jag ÄLSKAR det, och verkligen ingenting annat. Jag har fastnat för det så som andra fasnar för andra saker. Så det handlar verkligen inte om nyttigt och onyttigt. Man ska ju äta det man tycker är gott och jag äter det för att det är så otroligt gott! :D Hade jag tänkt på vad som är nyttigt /onyttigt hade jag ju inte ätit så mycket av det som jag gör! Man ska absolut äta det man vill och njuta av livet.
kramar från Clara&Carro :)



Kommentarer
Amanda

Undrar bara om det inte finna något naturgodis som är lite nyttigare än vanligt godis?:)

Grymt bra blogg! Är inne på sen minst 5 ggr per dag :)



2012-02-20 @ 11:14:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback