Underbar mat från Gastons!

Hej bloggen! :) Igår va vi som sagt ute och åt riktigt otroligt god mat på Gastons här i Halmstad! :D Jag blev lite ledsen när jag såg att dem tagit bort ceasarsalladen men det kanske var bra för då fick jag smaka något som var galet gott! Längesedan man åt något så gott alltså.. det var någon rätt med oxfile , stora räkor med rotfrukter och goda såser.. Mätt blev man absolut!
Clara åt denna smarriga pastarätt med peso, räkor, kräftstjärtar och parmesan! Galet gott ser det ut eller hur?
Här är min mat innan jag pepprade sönder den hehe :)
Här är min goda rätt ,visst ser et riktigt gott ut! Och det var det verkligen, absolut något jag ska ta igen !!
Kram Carro!

Kommentarer
Tess

Mm det ser amazing ut!



Blogg: http://Http://Theresiast.blogg.se
2012-02-26 @ 18:32:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback