Clara och Carro Svarar !

Vad kul att det dyker in lite frågor här i bloggen! Så himla roligt, fortsätt med det för då blir det roligare för oss!! =)
Vilket är ert favorit naturgodis?

Har ni någon god soppa ni kan tipsa om?
Det finns hur många goda soppor som helst. Det dyker snart upp ett smaskigt recept på fisksoppa med saffran, det kommer du älska om du gillar fisk! Sen så är tomatsoppa , brocolisoppa eller sparris soppa också gott med en skiva bröd till. Om du kollar lite längre ner finns det ett inlägg om goda och snabba soppor, men som sagt, håll utkick om ett tag kommer en jätte god soppa upp här i bloggen ! :)
Godaste te ?

Har ni några favoritchips ? Isåfall har ni någon god dipp till det ?
Har ni några nyårslöften?
Vi har inga speciella nyårslöften ! Vi ska vara duktiga på att spara pengar har vi bestämmt oss för och försöka ge så mycket vi kan i skolan såklart! Och ta tag lite mer i träningen. Sen tycker vi att man ska kunna unna sig saker och inte utesluta saker man tycker om, det är bara onödigt, man kan unna sig ibland, det är vi alla värda! :D Och vad vore livet utan alla godsaker?
Kan ni inte starta en modeblogg? Ni har så snygga kläder!
Det tackar vi och bugar för så mycket ! Vad kul o höra. Men ingen av oss ( just nu ) är så intresserad över att skaffa en privat / modeblogg , så just nu har vi denna bloggen för att kunna tipsa er om goda recept och lägga ut bilder. Hoppas ni gillar den och vi vill mer än gärna ha era åsikter och frågor om recept osv osv!

KRAM FRÅN CLARA & CARRO!

Kommentarer
Sara

Hej Carro! Om jag inte minns helt fel så åt du väl inte några godsaker på drygt ett halvår? Varför gjorde du det och fick du ut vad du ville av det?( t ex gå ner i vikt).

Åt du godis mer sällan när du började äta det igen, eller äter du mycket onyttigt? Måste säga att du har grym kropp trots att du verkar vara en riktig mat/gottegris :)) vill även tillägga att ni har en jättebra matblogg!



2012-01-03 @ 18:46:07
Caroline Tyledal svar

Svar sara : Hej sara ! Jo det stämmer :) och jag är såklart glad att jag klarade det ! Jag ville helt enkelt vara lite nyttigare o så , och det hjälpte mig nog en del inom träningen o så :) nu har jag inte "godisförbjud" men jag älskar naturgodis o äter det en gång i veckan om jag är sugen på det , gillar inte annat godis speciellt mycket , så därför blir det naturgodis istället ! (och jag vet att det är lika mycket onyttigt i det som i vanligt godis så det är inte därför jag äter det , utan för jag älskar det ! :D) så jag utesluter inte de ! Man ska ju äta det man gillar , hoppas du fick svar på din fråga ! O tack för du gillar vår blogg !! Kram

på dig :D



Blogg: http://ccfoodfunnies.blogg.se/
2012-01-03 @ 19:32:12
Julia

Hejsan! Jag har länge försökt att minska på godis och annat onyttigt men aldrig lyckats .. Har du några tips Caroline? Vill

börja de nya året lite nyttigare! Uppskattar verkligen tips!

Och fortsätt med denna bloggen, har testnat några recept! Sjukt goda :)



2012-01-05 @ 03:20:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback