Godaste kvällsmaten på länge!

Hejsansvejsan !! :D Idag har jag och mamma vart o storhandlat , i en evighet kändes det som! Men kul var det, vi handlade alla ingredienser till min favorit rätt som ni vet är : Italiensk kyckling gryta, och alla grejor som behövdes till GI brödet jag la ut här om dagen och lovade er uppdate om det, det blev så sjukt gott, ett av det godaste bröden jag ätit .Bröd är ju så himla gott att äta till mat! Så sen var det dags o sätta igång o laga mat! Jag och mamma började med brödet. Receptet finns några inlägg ner i bloggen! Eller så klickar ni på denna
http://ccfoodfunnies.blogg.se/2012/january/baka-baka-baka-brod.html
I receptet ingick 2 dl valfria nötter, jag och mamma tog naturella cashewnötter och valnöter!
Så nöjd jag blev när jag såg hur bra det blev haha! O kan ni gissa hur sjukt gott det var?! Det godaste jag ätit på länge kan jag verkligen säga! Nötter och jag är verkligen något speciellt haha.
Med ost och smör blev det ännu godare ! Speciellt tlli kycklinggrytan som vi började med sedan! Det var jätte gott att doppa brödet i.
I kycklinggrytan testade vi idag även att lägga i cashew nötter bara för att få en liten 'röd tråd' med allting! Och det var jätte gott. Till brödet och grytan hade vi även en stor sallad och äggnudlar för dem som ville ha det, kan säga att min familj älskade alltihopa, och ni måste absolut testa brödet! Nästa vecka är mina vänner hitbjudna på middag och då ska jag verkligen bjuda dom på det brödet! Åhhh vad gott det var. Testa!!
T
Kram från Carro

Kommentarer
emma

kul att ni startat en sån här blogg!:) kan ni inte alltid skriva vem det är som gör inlägget för ni gör bara det ibland ;) sen undra jag om ni kunde testa och laga nåt med kantareller i? Jag älskar kantareller men har inte hittat nåt bra recept med de ännu :( Kram!



2012-01-08 @ 05:55:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback