nu får ni hjälpa oss! :)


Kommentarer
Filip Jönne

Hej tjejer!!



Jag heter Filip Jönne och följer eran blogg aktivt. Vill bara säga att ni inspirerar verkligen mig och får mig att laga mera mat, och detta vill jag tacka för!!



Ni två verkar som två trevliga tjejer i sina bästa år, om ni vill komma hem till mig och laga mat och helst äta den tillsammans till mig är de bara att kontakta mig.. Helst tjejen som gjorde vita chockladbollar.



MVh Filip Jönne



2012-01-15 @ 22:53:05
bieber

halva inne!!



2012-01-15 @ 22:54:34
Jakob Bieber Ödmark

Alltid lika kul att läsa om vad ni gör på fritiden och om erat stora matintresse! Super roligt!

Hade varit roligt ifall ni kunde dela med er av era intressen privat och kanske börja träffa mig regelbundet för lite roliga stunder tillsammans. Ni vet, fika och mer därtill. Skulle verkligen vara super roligt. Har även hyrt ett litet rum ute i skogen där vi sedan privat kan prata om vad vi har gjort under dagen och planera nya saker. Typ som ett litet klubbhus. :)

Ha det jätte bra och fortsätt med skrivandet, längtar till nästa inlägg!



Älskar er,

Med vänlig hälsning ert största fan, Jakob Ödmark Geraveleij



2012-01-15 @ 23:07:00
bieber

hela inne!!



2012-01-15 @ 23:12:07
Rebecca

Älskar att laga mat och gör det dagligen! Så var bara tvungen att börja följa eran blogg. Min kompis tipsade om denna :)!



Blogg: http://rebeccaellen.devote.se
2012-01-16 @ 19:18:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback