Salami och Brieost sallad

En av mina favorit sallader, efter cearsalladen är salami och brieost salladen. Lätt som en plätt vilket gör det roligare att göra! Och gillar ni som jag blandningen av salami och brieost så är detta absolut något för er!! =) Ni vet ju hur gott det är med en macka med brie och salami, omagad..!
Men du ska iallfall ha :
valfri sallad (jag använde isbergssallad och ruccola
4-5 skivor salami
4 skivor brieost
2 skivade färska champinjoner
½ skivad tomat
½ skivad rödlök
valfri sallad jag gillar ruccola bäst!
4-5 skivor salami
4 skivor brieost
2 skivade färska champinjoner om man gillar detta.
½ skivad tomat
½ skivad rödlök
parmesanost
peppar
Blanda alla grejer och peppra av så mycket du vill , Hyvla parmesan ost på toppen och njut!
Bild lånad från http://enlitenchili.blogspot.com

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback