Att kunna njuta utomhus

Gud vilken härlig dag! Fick sluta 2 timmar tidigare och strålande sol här i Halmstad, det är tilloch med varmt !! Så direkt när jag kom hem fixade jag till lite smått och gott som fanns här hemma, skrev igår att jag inte hade så mycket kul hemma men hittade en del! Att sitta ute i solen i en solstol i mars månad och äta ett underbart mellanmål med solen i ansiktet... bästa känslan! Nu går vi mot vår! :D :D
Jag tog turkisk yughurt och toppade det med :
Kiwi
Banan
Smälta björnbär
Mango
Axa havre flakes
Mussli med havregryn och frön
Pumpafrön
Linfrön
Kokos
Kanel
Till det åt jag ett sport knäckebröd med salami, olika tomater och sallad! Brevid det en näve med mandlar bara för att dämpa mitt nötsug.. hade inga cashewnötter hemma då får man ta det man hittar! Och ett stort glas vatten.. säger bara UNDERBART!
kram på er , Carro.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback