För er som gillar kaffe&banan!

Ingredienser:
1 mogen banan
3 dl starkt, kallt kaffe
3 dl kall mjölk
Jag är själv en stor kaffe älskare och kan inte starta en dag utan kaffe.. får jag inget kaffe så blir jag väääldigt sur kan jag säga! Är ni likadana? Kaffe sätter liksom igång dagen på något sätt! :D Iallfall så kan man ju faktiskt hitta på en hel del med kaffe. Och eftersom jag gillar olika sortes smoothies och så , så kan man ju alltid ha kaffe med på ett hörn! Här kommer en riktigt god kaffe smoothie som har blivit en ny favorit för mig. Testa ni också! :) Kram Carro

Ingredienser:
1 mogen banan
3 dl starkt, kallt kaffe
3 dl kall mjölk
Mixa ihop allt och häll upp i ett glas. Klart!


Kommentarer
Mikis

Dricker aldrig kaffe hemma... Bara när jag är utanför hemmet! Typ i skolan och på café! Blir lycklig av kaffe förutom när jag druckit för många koppar, då slår det över till kaffeångest :(



2012-03-03 @ 09:40:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback