Långt bad och nötter

Idag efter jag och Carro hade tränat åkte jag hem och åt lite sen la jag mig i badet i någon timme hur skönt som helst! Sen hade mamma köpt lite nötter och fullkornsdigestive så det fick bli lite små snacks till badet och ett glas med iskallt vatten. Så underbart gott! :D
sen måste jag även säga att idag är de ju torsdag kväll och imon är det ju då fredag och de betyder att de sedan är lov!! Och imorgon ska vi ut och äta gott!
Sen ska det bli så grymt skönt att vara ledig nu ett tag, dock lär lovet gå till att plugga en del menmen man ska ju inte klaga på att vara ledig iallafall! :)
Hoppas ni har haft en toppen dag!
Kram på er! , Clara!

Kommentarer
Linn

Vart ska ni ut och äta?:)



2012-03-29 @ 22:21:23
Clara&Carros receptblogg SVAR

svar Linn : Vi ska äta på PIO i Halmstad ! :)



Blogg: http://ccfoodfunnies.blogg.se/
2012-03-30 @ 07:16:16
Julia

Alltså nötter är verkligen nått av det godaste som finns :D



2012-03-30 @ 12:40:36
Julia - Matblogg

Vad mysigt :)!



Blogg: http://ibland.nu/
2012-04-01 @ 12:41:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback