Nya ballerina COOKIE

När jag och Emma vari London testade vi dem nya fyllda  ballerinacookisarna och vi blev faktiskt ganska besvikna faktiskt! På rekelamen ser det ut som en galet god choklad innuti som är rinande och såklart blir man besviken när man väl testar i verkligheten. Hade verkligen förväntat mig mer och kladdig fyllning men icke.. istället var det ganska lite choklad och den var inte alls rining. Så ja.. ingen höjdare precis.. men dem var ju goda iallfall! Vad tycker ni ?
Kram Clara

Kommentarer
Julia - Matblogg

Jag blev också besviken :(. De var ju kappast kladdiga i? Jag tänkte mig rinnande choklad innuti men nepp. En tugga sen var det bra med det tyckte jag. De var så ickegoda att jag aldrig kommer äta de igen faktist :P! Tråkigt.



Ååååh nu kom jag på era tips med alla goda ben and jerrys. Har inte sätt dom, vet ni vart man kan köpa dom eller har dom ens kommit ut :)?



Blogg: http://ibland.nu/
2012-03-22 @ 22:51:13
Linnea

Gud vilken härlig och inspirerande blogg ni har! :) Super härlig och fylld med massor utav fina bilder :)



Blogg: http://linneaakarlsson.blogg.se/
2012-03-23 @ 05:11:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback