Somrig sommarsallad!

Hallå allihop! Hoppas ni mår bra och äntligen är det HELG!! Och för oss är det även 86 dagar kvar till sommarlovet. Det firar jag med en sjukt sommrig fruktsallad, blev överlycklig när mamma hade köpt massa jordgubbar och annan frukt till mig när jag öppnade kylskåpet !:)  Och mamma hade köpt massa cashewnötter som jag ska ha och mysa med hemma hos Clara när vi tjejer ska dit ikväll för en kväll med massa prat, film,och lite matteplugg om vi orkar!
Gud.. tack gode gud för att det finns cashewnötter.. och jag kör på olika smaker!
Idag blir det cashewnötter med sour cream & onion, mexican , salt och peppar, rostade och saltade och naturella..  SÅ UNDERBART GOTT! Ska verkligen njuta av denna fredagen med mina fina vänner.

KRAM CARRO!
Fruktsallad på : banan, ananas, jordgubbar , apelsin och päron!

Kommentarer
Sanna

Mums vad gott! Speciellt med nötter till :)



Blogg: http://engnuttasocker.blogg.se/
2012-03-16 @ 20:52:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback