Sugen på en stor brunch...

Godmorgon allihopa! Hoppas att ni har haft en grym helg. Nu är man hemma igen och jag sitter och funderar lite på vad som ni skulle tycka va kul att läsa lite mer om , ni får gärna slänge in lite tips och kommentarer! Sen vill vi bara säga att det är galet kul att de börjar dyka upp fler  kommentarer om vad ni tycker! Fortsätt så!
Nu är det dags att göra en lång frukost. Det är ju studiedag! Och jag blev riktigt sugen på brunchen vi hade hos Clara för ett tag sedan.  Kollar man på dessa bilderna så förstår ni nog vad jag menar :
Fruktsallad på banan , mango, jordgubbar och annanas. Världens godaste scones med olika pålägg. Hemmagjorda knäckebröd med olika pålägg. Kaffe, juice och en smoothie på hallon & mango! Jag har aldrig ätit en så god frukost vill jag lova! Synd att man inte alltid har den orken att vara så duktig med frukostem.
Åhhh ge mig allt detta nu....
Kram Carro

Kommentarer
Josse

Jag behöver lite tips på mat/mellanmål man kan äta innan och efter träning! Är väldigt dålig på att äta bra mat innan och efter! För jag vet inte riktigt vad som är bäst och sen så är jag så lat , blir oftast bara 2 mackor. Och det är ju inte bra! Väldigt tacksam för hjälp! Ni har en otroligt bra blogg! :)



2012-03-12 @ 10:29:31
Tess

Åh, fräscha bilder :) blev hungrig nu!



Blogg: http://theresiast.blogg.se/
2012-03-12 @ 22:27:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback