Ceasarsallad a la Carro

( Jag älskaaaar mycket peppar sådärför denna enorma mängd hehe! )
Ikväll blev det Ceasallad som är min favorit rätt och kan äta hur mycket som helst av och de är ju faktiskt enkelt som en plätt dessutom!
Du behöver :
Kyckling file
Bacon
Små tomater
Parmesanost
Bladspenat
BrödKrutonger ( jag väljer att göra egna enligt men går att köpa! )
Ceasardressing
Peppar
Du kan såklart ha i mycket mer grönsaker men tycker det är ganska lagom med detta!
Stek kycklingfile tills dem är klara och peppra lite på båda sidorna.
Stek sedan  baconen i en stekpanna.
Gör dina egna krutonger ( Claras recept ! rulla lite längre ner i bloggen så hittar du det! )
Blanda ihop salladen och lägg i baconen och kycklingen. Överst hyvlar jag parmesan ost och till sist peppra det om du känner för det! Ha även med ceasardressingen så blir det hur gott som helst! Jag brukar ha den brevid i en liten skål men gott att hälla över också. Smaklig måltid!
/ Carro!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback