FLYGANDEJAKOB Favoriträtten, vilken är eran?

Alla har vi nog en favoriträtt! Jag har ganska många, men både hos mig och min bästa vänn Emma är Flygande jakob en av dem största favoriterna! Hur lätt som helst att göra och det är ju sååååååå gott! Så här kommer receptet på detta!
Du behöver:
1 st grillad kyckling
3 dl grädde
0.5 dl chilisås
1 tsk curry
1 krm svartpeppar
2 st bananer
1 paket bacon
1 dl salta jordnötte
1 st grillad kyckling
3 dl grädde
1-2  dl chilisås
1 tsk curry
1 krm svartpeppar
2 st bananer
1 paket bacon
1 dl salta jordnötte eller cashewnötter!
Gör så här:
1. Bena ur och lägg kycklingköttet i en form. Blanda grädden med chilisås, curry och svartpeppar. Häll blandningen över kycklingen. Skiva bananer på längden och lägg på. Lägg på den stekta baconen och nötterna!
2. Grädda mitt i ugnen i ca 20 minuter. Servera med vad du tycker är gott! Super smarigt med både ris, pasta och sallad!
NJUT.
Kramar från Carro

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback