Påsk Middag !

Hallå bloggen! Ikväll kommer tjejerna över på Middag hos mig vilket kommer bli super trevligt!! Det är ju påsk och det måste vi ju fira lite! Dock är det ingen precis 'påskmat' som vi ska ordna! Jag och mamma funderade länge på vad vi skulle laga till dem och vi kom fram till en rätt som varken jag eller dom har testat! Så det är lite spännande, dock ska det vara en hemlis så kommer inte skriva här på bloggen vad det är för något ! :D Imorgon kommer jag dock lägga ut lite recept på det såklart !
KRAM CARRO


Kommentarer
Anonym

Jag har aldrig varit så mycket för nötter men när man läser eran blogg har jag blivit beroande haha så gott



2012-04-06 @ 15:13:59
Clara&Carros receptblogg SVAR

svar anonym : Haha åh vad kul! Visst är det så himla gott och beroendeframkallande? Mumsigt ! Finns inget bättre! :D

KRAM



Blogg: http://ccfoodfunnies.blogg.se/
2012-04-06 @ 15:24:51
Anonym

haha aa verkligen beroendeframkallande :D Kram



2012-04-09 @ 23:04:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback