Påskafton

Hejsan allihopa! Jag är de påskafton min dag har väll varit sådär, hade lite otur skulle cykla till Ica i motvind vilket va sjukt jobbigt eller så är de jag som har för dålig kondis haha, men iallafall cyklade till Ica för att köpa lite godis och mat som jag skulle äta nu ikväll och när jag kommer dit har Ica stängt och sen cyklar jag vidare till thai takeawey och då har dom också stängt!! Hur glad tror ni jag var när jag fick cykla hem igen tomhänt? :(

Menmen, när jag kom hem fick jag letat lite i frysen efter något att äta hittade 1 hamburgare men inget hamburgarbröd så de fick bli rostbröd vilket funkade lila bra! :)

Nu ska jag ta mig en huvudvärkstablett och sätta på någon bra film!

Kram Clara

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback