Påsken är snart över..

Hejsan allihopa! Har varit lite dålig uppdate nu över påsken, lovet är snart slut och det är dags att gå in i rutinerna igen... inte så värst kul och vi har ett h*lvete att vänta i skolan nu! Så bloggen kommer få lida... Men ni ska få recepet på laxtårtan, laxen och såsen som jag åt idag när jag bara får tid till det ! Jag lovar! :) Föresten, vad tycker ni om våran blogg? Vill ni ha kvar den eller är den tråkig? Kommentera gärna! Vi behöver lite inspo från er nu!
KRAM CARRO

Jag och min söta lilla kompangjor Clara!!

Kommentarer
Anonym

Ha kvar den! eran blogg e verkligen suuuper!



2012-04-09 @ 22:59:20
Anonym

Ja ha kvar den!!

Får massor av inspiration av er!



2012-04-10 @ 15:47:43
Clara&Carros receptblogg SVAR

svar anonyma : Tusen tack vad snälla ni är ! :D Jätte roligt att höra att vi kan inspirera er Super kul!! :D Kramar på er!



Blogg: http://ccfoodfunnies.blogg.se/
2012-04-10 @ 18:57:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback