Tisdagens frulle!

Hej allihopa! Vi njuter av vårt påsklov därför är det inte så bra uppdate här på bloggisen! :) Men här har ni min stora frukost som jag ska avnjuta i solen! Det är 24 grader( ! ) i min trädgård så passar på att försöka få lite färg i ansiktet.
Min frukost och uppladdning inför träningen denna tisdag får bli :
Blåbärsyoghurt med banan, kanel, musli, AXA havreflakes & valnötter.
En halv grapefrult.
En liten skål med banan & keso. ( UNDERBART!)
Mitt bröd som jag bakade igår med salami och paprika.
Ett stort glas kaffe.

HA en underbar tisdag readers och glöm inte att ställa frågor i frågestunden om ni undrar något! Får vi inte så mycket frågor så är det kanske inte lönt att göra ett inlägg om det! :D
KRAM CARRO!

Kommentarer
Mikis

Jag skrev ju massa frågor :(



2012-04-03 @ 15:14:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback