Tips på favorit musslin och favorit flingorna !

Ibland kan det vara svårt att hitta den perfekta musslin och flingorna till frukosten :) Det tog en evighet för mig och hitta något som jag tycker är extra gott men tillslut så ! Här kommer min favorit mussli och favorit flingor till frukosten =) Och tipset som gör att det blir ännu godare: KANEL.


Mussli från AXA, med lite torkade bär, frön och massa gott. Så himla gott!


Och mina favisar när det gäller flingor är kanelflingorna som jag la in i ett tidigare inlägg! Mumsigt värre. Hoppas ni fck lite tips på vad ni kan ha o mixa med i era frukostar! Kramar på er allihopa :-)
Carro

Kommentarer
Tess

åh pauluns flingor är goooda!

Och svar på tal, keso & yoghurt - match made in heaven! ;)



Blogg: http://theresiast.blogg.se/
2012-01-06 @ 10:49:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback