breakfast

Hejhej, sorry för denna sega uppdateringen från min sida idag.. skulle gjort ett mobilinlägg men då självklart funkade det inte att ladda upp bilden och sen har jag varit lite lat med att fixa de på datan men här kommer de iafall, bättre sent än aldig? :D
Tror jag har börjat älska helgfrukostar nu, så underbart gott! Verkligen värt all tid man lägger på den goda frukosten på morgonen! :)
- en smothie av mango, hallon, björnabär, mjölk och sen hällde jag i lite juice(hallon & päron smak)
- apelsin juice
- knäckebröd med ost och tomat
- yoghurt med kanel och musli
- ägg
- kiwi

Kommentarer
Anonym

mums! men hade nog bara orkat få i mig mackan me kiwi och dricka haha :)



annars jätte bra blogg, love it!



2012-03-25 @ 23:17:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback