Lunch

Hej bloggen! Vet att min uppdatering har varit sämst men ska försöka att bli bättre! Och idag blev de en lite stressad dag, började med att jag försov mig så slängde bara i mig en torrmacka och sen hoppade jag på bussen till skolan. Hade 1 lektion sen åkte jag hem med lite huvudvärk men nu har jag sovit lite och mat i magen så huvudvärken är borta! :)

Gjorde en omelett med lök, salami, paprika och sallad till lunch

Gör så här:
Blanda 2 ägg och 2msk mjölk i en burk och sedan lägger du bara i de du vill va i.
Och sist så häller du smeten i stekpannan och sen är de klart, lätt som en plätt! :)

Kram clara


Kommentarer
Lovisa

Jag har en liten fråga! Kan man gå ner i vikt fast man väger 53kg? Är väldigt kort ca 155 cm kort! Skulle vilja gå ner något kilo för ser ut som en köttbulle.

Äter nyttigt men tränar ca 1-2 gånger i veckan! I need help;)



2012-04-19 @ 19:33:29
Clara&Carros receptblogg SVAR

svar Lovisa: Vi är inga experter , du väger lagom mycket enligt oss! :) Ska du försöka gå ner i vikt så kanske du kan testa konditions träning om du tycker det är roligt! Lycka till:) Kram



Blogg: http://ccfoodfunnies.blogg.se/
2012-04-19 @ 19:50:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback