Frukost i världsklass!

Ja det är dem orden som förklarar dagens mysiga brunch hos Clara med tjejerna! Har aldrig ätit en sådan god frukost på galet länge som jag gjorde idag, njöt av allting som bara den! :D Det bästa med lov är att man kan samlas allihopa och verkligen sitta ner och prata&skratta och njuta.. Åh vill inte att lovet ska ta slut. När vi kom hem till Clara var hela bordet uppdukat med otroligt mycket goda saker.. är fortfarande proppmätt och kunde knappt gå efteråt haha, så galet gott var det! Här är en bild på min frukost !

Fruktsallad av banan jordgubbar annanas & mango, kaffe, apelsinjucie, smoothie på banan hallon & mjölk, nybakade scones ,& nybakade knäckebröd med massa goda pålägg.
Recept och fler bilder kommer av Claris sedan som stog för bakning. Mumsigt värre !!! Ska bara passa på att säga att jag älskar mina vänner. Hihi :)
KRAM CARRO!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback