KycklingstekarN

Står och förbereder kyckling till mig i syrran ikväll med högsta musik hehe :) matlagningen blir sååå mycket roligare när man låtsas att man är Michel Jackson (ha ha ). Eftersom våra föräldrar inte är hemma ikväll blir det favorit rätten ceasarsallad så kycklingen är alltså till den ! :) eftersom varken jag o claris är hemma på nästan hela dagen så kan det bli ganska klent med uppdate idag !
Hur du gör kyckling på stekpannan som jag gör just nu :

Sätt på en stekpanna med margarin o låt margarinet smälta och börja puttra .

Lägg sedan på kycklingen och sänk till lite lägra värme . Vänd kycklingen ofta till du fått fin färg på båda sidorna.Sänk sedan plattan lite o låt kycklingen stekas ca 30 min.Glöm ej kolla inuti om den är rosa genom att skär lite i den , (DÅ ÄR DEN INTE KLAR den ska vara vit /ljusbrun inuti !! )och peppra med oregano o svartpeppar Klart !

Kram Carro!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback