Åh..

Efterlängtat lov har kommit och de är fredag! Snart dags för att ge sig iväg med tjejerna för att fira detta med Planka på Pio´s , någon som är avundsjuk hehe? :D
Iallfall hade mamma köpt mina favorit cashewnötter när jag kom hem från skolan så de har jag mumsat på ! Så galet gott.. mitt sug till nötter är inte o leka med vill jag säga! Mina favorit smaker just nu är :
  • Cashew salt & peppar
  • Cashew sour cream & onion
  • Cashew torrostad
  • Cashew naturell
Så nu vet ni vad ni ska testaa om ni inte gjort detta! ;) Dags att göra sig igordning för ett resturangbesök!
KRAM CARRO
Cashewnötter torrostade
Cashewnötter torrostade

Kommentarer
Yohanna

KÄRLEK TILL NÖTTER!



Blogg: http://andriettas.blogg.se/
2012-03-30 @ 20:09:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback