Frukost innan skolan

God morgon allihopa! Igår var min uppdatering väldigt väldigt dålig, va inte hemma förrens vid 8 igår kväll och hade lite plugg att göra så hann inte uppdatera något men ska försöka slänga in ett inlägg senare efter skolan. :)
Menmen så här såg min frukost ut idag, likadan som alla andra skoldagar. Brukar alla äta havregrynsgröt på morgonen, går både fort att göra, lätt som en plätt att göra med och mm blir mätt vilket är bra i med vår skolmat är under all kritik! + att det är ju gott såklart! :D

Kram på er, Clara


Kommentarer
Lisa

haha önskar att jag också klarade mig på bara gröt, men jag måste kompletera med en grov macka och pålägg + ett ägg. Sedan äter jag frukt mellan frukost och lunch oc är ändå jättehungrig på lunchen igen.. ;) tuur att våran skola har jättebra skolmat :)



2012-03-28 @ 16:47:22
Clara&Carros receptblogg SVAR

svar Lisa: Ja men det är alltid bra med en stor frukost! När man har tid att lyxa till det ordentligt så tar vi också gröt/ yoghurt plus en macka, frukt, smoothies och dricka! Så vi äter minst lika mycket som dig! :) Vilken tur att du har bra mat i skolan, man behöver alltid en stor frukost! :D Kram!



Blogg: http://ccfoodfunnies.blogg.se/
2012-03-28 @ 18:33:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback