Mango&Banan smoothie på kesella!

Sånna här bilder är så härliga och man tänker genast på sommaen, och visst ser det gott ut?

Jag älska banan i det mesta & även smoothies kan vara något av det bästa ibland! Jag hade ingen aning om att man kunde göra smoothies på kesella. Så jag testade det och det blev jätte gott! Och man fick även den lite tjockare än om man tex bara använder mjölk.

Du behöver :

Mango ( fryst som finns i frysdisken på tex Maxi)

1 banan

Kesella

Mjölk

Mixa ihop allting och häll upp i ett glas, hur gott som helst!

Kram Carro!

 


Kommentarer
Emma

Sv: ja den blev verkligen supergod, testa ;)



Blogg: http://emmabarremyr.blogg.se/
2012-03-01 @ 08:57:09
Sofie

sv: Tack ni är också duktiga :)



Jag gör ofta mat själv, ibland lagar vi tillsammans för att det är kul och ibland lagar bara mina föräldrar maten :D



kram!





Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback