Världens godaste räkmacka!

Gokväll allihopa! I sommras gjorde mamma världens godaste räkmackor och idag gjorde hon det igen, vilket jag blev riktigt glad för! Så otroligt gott :) Vi användes oss av ett super gott GI bröd från Maxi, det är trekantigt , vet dock inte ritkigt vad det heter!
På / i  min räkmacka har jag :
Sallad
Gurka
Småtomater
Ägg
Räkor
Brevid kan man ha lite sallad och paprika är alltid gott! Jag toppade med kaviar, citronpeppar och vanlig peppar ! :) Absolut något ni borde testa! Hoppas ni får en fortsatt bra måndag! Har dykt upp lite frågor, får se om jag svarar på lite idag eller imorgon om jag hinner!
Kram Carro :D
Måste säga att denna bilden blev riktigt bra!
Visst ser det mumsigt ut? Det är det också!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback