Super gott med surdegstoast!

Idag testade jag något helt nytt, iallfall som var nytt för mig! Om ni verkligen gillar surdegs bröd ska ni testa detta! Jag tycker surdegsbröd är galet gott, men det tar ungefär 2-3 dagar att baka så mamma hade köpt hem lite! Så idag testade vi att göra toast med surdegsbröd! Och vet ni hur gott det var?
Ta 2 skvor surdegs bröd och lägg på det du vill ha!
I mina surdegstoast hade jag :
Salami
Pressad vitlök
Oregano krydda
Feta ost
Bladspenat
Peppar
Det är bara att lägga på allt, lägg ihop mackorna och lägg in i en toast maskin! Har ni inte det hemma så fungerar nog en ugn lika bra! Tog dock ingen bild men det var super gott och enklet! Till det åt jag en liten sallad.

Surdegsbröd! Bild från Google.

KRAM CARRO


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback