Tips på gott till myskvällen, våra favoriter!!

Har ni kanske tröttnat på samma saker varje gång när man ska ha sig en liten myskväll?Ibland kan det vara bra att variera sig lite så man inte tröttnar på att alltid äta samma saker! Det är lätt att man gör och här kommer lite tips på våra favoriter !
-Jordgubbar doppade i vit och vanlig marabou mjölkchoklad.
-Massa olika frukter med Kesella Vanilj, något av det godaste som finns!
-Chokladfondue med massa frukter!
-Alla sortes nötter och naturgodis! ( älska!)
-Eller varför inte lyxa till det med lite scones, goda pålägg och te?
Här har ni lite tips på våra favoriter ! :D Hoppas ni fick er lite insperation!
Kram Clara&Carro
( bilderna är tagna från vår blogg, google, och andra bloggar!)

Kommentarer
Carolines hemligheter

Tack för inspirationen, ser gott ut alltihopa :-)



Ha en skön lördag!



Blogg: http://jagsaracaroline.blogg.se/
2012-03-03 @ 06:23:49
Greta

för mig blev det naturgodis! :)



2012-03-03 @ 07:41:32
Clara&Carros receptblogg SVAR

svar Great: Galet bra val enligt oss! :D Det är ju det bästa som finns! Mums! Kramar på dig



Blogg: http://ccfoodfunnies.blogg.se/
2012-03-03 @ 08:31:21
Mikis

Det blev naturgodis för mig också :)

De där chokladdoppade jordgubbarna såg ju himla goda ut... Och scones! Ett tips dock är att inte äta scones ifall man tittar på någon av Saw-filmerna. Scones med sylt + inälvor som sprängs är inte den bästa kombinationen... Jag vet vad jag talar om... :(



2012-03-03 @ 09:38:58
Julia - Matblogg

Mmm vad mycket muumsigt! Jag är inne på fruktsallad och kesella vanilj eller grädde. Kan inte bestämma mig. Igår blev det skivad frukt och choklad vid sidan om. Mmm älskar frukt och choklad, det är det bästa man kan äta en myskväll tycker jag :)!



Blogg: http://ibland.nu/
2012-03-03 @ 17:17:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback